2011. december 14., szerda

TOP SHOP szuper pántnélküli tunika - Jelenlegi ára: 1 750 Ft

Eladásra kínálom az általam már nem használt ruháimat, cipőimet. Ezek nagy része márkás, van közte sosem hordott, és újszerű darab is. Amelyek használtabbak, minden esetben feltüntetem! Majdnem minden 1000 Ft-ba kerül, ez nem azt jelenti, hogy agyonhordott, csupán helyhiány miatt szeretném gyorsan eladni őket : ) Kérdésekre nagyon szívesen válaszolok, illetve mérek! : ) Személyes átvétel Budapesten és Debrecenben megoldható, egyeztetés után!
Szuper TOP SHOP szürke alapon ezüstös fényű csíkos pántnélküli felső, tunika. Talán egyszer volt rajtam, nekem sajnos nagy. Megkötője is van, és a mell felett gumírozott így nem csúszik le. Mell alatt bővebb, így a pocakot is elrejti : ) nagyon csinos felvéve! Én szülés után kaptam, nagyon praktikus volt.


Jelenlegi ára: 1 750 Ft

Az aukció vége: 2011-12-18 09:28
. TOP SHOP szuper pántnélküli tunika - Jelenlegi ára: 1 750 Ft

Fontos